: : sleeping beauty's daily life : :
Big Boss!




Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. it's sue. I'm yoondoojoon's girlfriend , choi minho's sister , lee junho fiance and also lee gi kwang's wife.. Be good to me please!


Tagboard!

Baca and follow
Harsh words are NOT allowed!
Chat with me at cbox
Letak URL if nak sue follow k


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Sue Fyah
Others:   



my prince charming!


annyeonghaseyo :)


Hye! orang cakap..susah nak jumpa dengan 'lelaki idaman' kita...betul eh ?? ada ka girl yang hidup dalam dunia ni tak ada lelaki idaman ? mesti semua ada kan..?? tapi memang betul la susah..sebab setiap girl,tak sama ciri2 lelaki yang dia nak kan..ada nak yang tinggi,rendah,putih,gelap,pandai,kurang cerdik tak apa asalkan baik hati...see ?? macam2 ciri yang ada and yang girl nak...i'm a girl too..of course sue ada 'lelaki idaman' yang sue nak..maybe la orang akan cakap sue ni jenis memilih...tapi ! sue pilih yang betul2 boleh jamin future sue..sama la macam girl-2 yang lain kan? nak someone yang boleh jaga kita,yang boleh bawa kita ke arah yang betul..sue pon ta perfect...so,sue taknak la mintak yang betul-2 perfect untuk sue..

Sue ni tak habis lagi teroka dunia ni..so, tak banyak sangat lelaki yang sue jumpa..kalau na banding sikap diorang la...kebanyakan kawan lelaki sue,semua budak sekolah lagi..*padan la,sue pon sekolah lagi*..
tapi,disebabkan sue still bersekolah...tak kan sue nak someone yang pemikiran dia sama macam sue ?
then,sapa yang na bimbing sapa ni? sue bimbing dia or dia bimbing sue or dua-2 pengsan sebab behaviour masing-2...confirm pening kan..?? mesti mama dengan abah lagi pening kalau dapat tahu..hehehehe

Kalau boleh,sue nak lelaki yang......


 Kuat agama                                              
 Jujur dalam relationship
 Pandai ambil hati                                          
 Tak mudah putus asa
 Pandai memujuk                                              
 Sentiasa berfikiran positif
 Lebih matang dari sue                                        
 Pandai menyanyi
 Tak bersikap kasar dengan perempuan                          
 Pandai main instruments
 Always ingat bahawa diri sudah berpunya                      
 Mesra,Peramah,Penyayang
 Always usaha nak pikat hati pasangan                        
 Bekerja tetap
 Kemas , bergaya dan jaga imej diri                          
 Pandai ambil hati orang tua

Macam memilih sangat tak..??? alarh...act,Banyak lagi...tapi tak sempat nak pikir yang lain...Yang ni pon sue bagi yang sue ingat...Yang sue ingat??? hehe .... jangan ambil kisah eh...List ni la jenis2 lelaki yang sue nak...nak bangkang ?? silakan... N nak tahu siapa lelaki yang ada dalam hati sue sekarang? nampak tak pic dekat atas tu..??? tu la dia....LEE GI KWANG ! my sweetest,lovely,charming boy...cute kan dia..??? okay..HE'S MINE ! nak ? cari lain... ANNYEONG :)